marți, 12 iulie 2011

Cum se confectineaza niste pufere (tampoane) de cauciuc

De mai multa vreme am fost preocupat de recuperarea unui storcator de fructe bulgaresc, vechi de mai bine de 30 de ani. Nu reusisem sa inlocuiesc puferele (tampoanele) pe care statea asezat, pentru ca nu am avut materialul si nici solutia tehnica, chiar daca am intrebat si pe alţii. Aceste pufere erau trei (geometria ne-a invatat ca trei puncte determina un plan), facute din cauciuc natural si care de-a lungul timpului s-a ,,copt’’ si a inceput sa se moaie, incât s-au aplatisat asa ca in figura alaturata. Datorita vibratiilor storcatorul ajunsese sa ,,umble’’ pe masa.
Niste tuburi de silicon de care au uitat si care au iesit din garantie-s-au intarit in tub. Initial le-am aruncat, dat apoi le-am recuperat, cu foarfeca de tabla am taiat tubul de plastic si am recuperat siliconul intarit. Unul era alb, iar altul transparent. După o ,,odihna’’ de vreo trei luni afara pe balcon, timp in care au pierdut orice urma de miros şi s-au întarit complet prin evaporarea solventului, am ales tubul alb pentru ca era mai elastic, mai moale.



Citeste mai departe AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu