marți, 8 aprilie 2014

Cum sa faci un organiser (valijoara) pentru capete terminale, dibluri si holtzsuruburi

Într-o activitate curenta intotdeauna ai nevoie de organizarea sculelor si a locului de munca. Şi acasa , ai nevoie de o organizare pentru a le depozita mai eficinte atunci când spaţiul de de pozitare nu prea îti prisoseste, dar şi sa le poţi găsi cu repeziciune atunci când ai nevoie. Niciodata nu mi-a placut sa ţin holţşuruburile in pungi, pungulize si cutioare care nu le puteam ţine la un loc sau se rataceau sau uitam sa le iau cu mine si nu de multe ori s-a dovedit ca nu le am la locul potrivit in cel care lucrez.  Odinioara, un mester, când a văzut cum imi organizasem dulapul cu materiale de la sewerrviciu, a zis ca sunt leneş. De ce, zic eu? Pentru că ţi-e lene sa cauţi când îţi trebuie, si de aia le-ai pus aşa...zicse el. Asfel m-am gândit la construirea unui organiser sau a unei valijoare. o sa-mi spuneţi ca sunt deja gata facute, dar la vremea aceea nu prea erau si ceea ce erau nu pentru depozitarea diblurilor, holtzsuruburilor, saibelor, suruburilor clemelor de spridere, şirurilor de cleme, prezoane şi tot felul de mărunţişuri care sunt de trebuinţa la o lucrare in care se dau gauri si sunt folosite dibluri. De asemenea  din sticlele
era destul pentru pretenţiile mele. De mai multa vreme,  adunasem mai multe sticle de la soluţiile de
developat filme si fotografii alb negru precum si niste carcase de relel de semnalizare de camioane. Am avut un prieten tâmplar care mi-a facut o cutie ca cea din figura

Citeste mai mult

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu