Un cablu de remorcare este destul de usor de facut , ocupă un spatiu reltiv mic in portbagaj: se poate face colac si se poate aşezaa in roata de rezera. E bine ca acest cablu sa fie mai mare de 3 metri si pâna la 4 cel mult. Daca e prea scurt daca cel care tracteaza pune o frână brusca , cel care e tractat, daca are motorul oprit nu îi functioneaza servofrâna si apăsarea pe pedala de frâna nu are aceeasi eficienta ca atunci când e pornit motorul . In acest caz ar putea fi posibil ca cel care tracteaza sa fie tamponat de cel care e tractat. Desigur cel care tracteaza trebuie sa mearga cu o viteza constanta si sa puna frâna prudent. inainte de a apasa pe frina complet, sa lase o perioada de vreme ca cel tractat sa vada ca s-au aprins becurile frânei. O altă solutie pentru a preveni tamponarea este aceea ca remorcatul sa traga un pic frâna de mâna in asa fel ca daca se destinde cablul de tractiune viteza masinii tractate sa fie usor incetinita.
Cablul de remorcare se poate face dintrun cablu de tractiune mecanica cu diametru de 8-10mm, pe care il cumpărati din magazinul de specialitae sau de la Gospodarul. Eu am avut unul de 8mm. Pentru confectionarea lui mai e envoie de doua protectii de cablu, o presa de papuci de cablu electric si niste capete de teava de cupru. Câte două bucati potrivite ca lungime 30-45mm.
Vezi mai mult aici
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu